maandag 25 juli 2011

Terug van vakantie en verder schulden aflossen :)

We hebben ondanks het slechte weer toch een heerlijke vakantie gehad van een week. Leuke animatie voor de kids, binnenspeeltuin zat erbij (andere camping genomen) en een dagje Efteling. Al bij al hebben we 550 euro uitgegeven inclusief benzine dus dat viel reuze mee voor 7 dagen.
Wel hebben we de vrijdag dat mijn man zijn loon gestort werd even een wifi punt opgezocht om de wekelijkse rekeningen en betalingsverplichtingen te voldoen. Hier moet je wel steeds rekening mee houden.
Maar...er is deze maand opnieuw 300 euro aan schulden afgelost dus we zijn tevreden en de schuldeisers ook. Eveneens is er weer 30 euro naar de spaarrekening gegaan.
Hopelijk kunnen we volgende maand wederom 1 schuldeiser volledig betalen waardoor er weer meer over blijft voor de anderen. Op deze manier komen we er wel.

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik heb jou hele verhaal gelezen over collectieve schuldbemid en dat jullie er terug zijn uitgestapt en nu zelf alle schuldeisers doen terug betalen, stap voor stap.
    Dat is fantastisch en ben heel blij voor jullie.
    Ikzelf zit ook in collectieve sinds vorig Oktober 2010 en heb ondertussen al mijn 2de schuldbemiddel
    omdat het met mijn 1ste schuldbemiddelaar totaal niet klikte omdat ze altijd zo kortaf en onvriendelijk was tegen mij en altijd maar dreigen als ik met iets oneens was.
    Nu mijn huidige 2de schuldbemid is nog érger!
    Sinds mei zit ik bij hem en sinds juni begonnen de zware problemen doordat hij de huur niet had betaald wegens teveel schuldenaars (meer dan 100
    onder zich en geen tijd wilde maken voor al mijn
    papieren/maandelijkse betalingen in orde te maken.
    Ik werd gebeld door mijn huurbaas waarom de huur niet was betaald. Het geld voor mijn gsm faktuur te kunnen betalen werd voor 2 maand niet betaald en dus mijn gsm en van mijn dochter
    afgesloten.
    Dan vakantiegeld had hij me de helft beloofd in juni en daar heb ik niks van gezien, wilde het niet sorten omdat het zogezegd niet ging! : (
    Ik was veel gelukkiger en minder stressy toen ik niet in de collectieve zat en al mijn schulden perfect zelf deed betalen.
    Ik zit met een énorme hoge bloeddruk door al die
    stress van mijn stomme schuldbemiddelaar en waar
    ik ook niet mee kan lachen is dat ik voor de 1ste 6 maand dat ik in collectieve zat zelf even
    1580€ zelf moest betalen aan erelonen, brieven versturen enz aan mijn schuldbemiddelaar!
    Ik wil er terug uitstappen en ik weet dat ik nu alles véel beter onder controle ga hebben qua financieel en betalingen van schulden.
    En ook weet ik al wat meer over die deurwaarders
    dat ze mij niet meer een onterechte dreigbrief moeten sturen als ik niet betaal binnen de 14 dagen dat ze dan de meubels komen in beslag doen
    lollll mag niet !
    Dit kan alleen een rechter beslissen, dus mensen
    laat jullie niet meer vangen of intimideren door
    zo een deurwaarder lollll.
    Kunnen jullie mij misschien nog goede raad geven wat ik het beste kan doen en wat niet doen
    voor uit mijn collectieve te stappen?
    Groetjes, 6Angels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen